یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
۴ بازديد
۰ ۰
طراحی سایت وردپرسی در مشهد در قسمت بالا به پرکاربردترین زبان ها برای طراحی سایت در دنیا اشاره کردیم، اما احتمالاً بیشتر شما این سوال را دارید که کدام زبان برنامه نویسی برای ساخت وب سایت در ایران بهترین است. ? در واقع زبان های فوق بیشتر در ایران مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از انتخاب های خوب زبان برنامه نویسی PHP است، زیرا با این زبان می توان وب سایت را طراحی کرد و دنیای وردپرس را توسعه داد. باهاش ​​پول دربیار هر چقدر هم که یک زبان برنامه نویسی به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای وب عالی باشد، اما اگر در ایران نتوانید با آن پول در بیاورید، برای شما یا شما کار نمی کند، پس بهتر است به دنبال بهترین زبان برنامه نویسی باشید. . . برای طراحی وب علاوه بر مطالعات برای کسب درآمد درخواستی ارسال کنید.
در ایران سال هاست که وردپرس و پی اچ پی بسیار سودآور بوده اند و اگر می خواهید وارد دنیای طراحی سایت شوید و کسب درآمد کنید به شما توصیه می کنم PHP و توسعه وردپرس را یاد بگیرید. ما به شما نشان دادیم که چگونه یک وب سایت را از ابتدا کدنویسی و طراحی کنید. از آنجایی که اکثر وب سایت های دنیا با وردپرس راه اندازی می شوند، این فرصت خوبی برای یادگیری توسعه و کار در یکی از شعبه های آن است، به عنوان مثال طراحی قالب وردپرس درآمد و بازار بسیار خوبی در زمینه وردپرس، زبان وردپرس است. . این php است. .
زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب
همانطور که گفته شد از زبان برنامه نویسی برای وب سایت استفاده می شود، زیرا زبان های html و css در طراحی وب سایت تعبیه شده است، بنابراین هدف از یادگیری زبان برنامه نویسی برای بک اند وب سایت بهترین برنامه است. زبان طراحی سایت یا باطن. استفاده می شود و بازار و محبوبیت خوبی دارد.
مشتری php
زبان پی‌اچ‌پی یکی از بهترین زبان‌ها برای طراحی وب‌سایت است، زیرا بسیاری از وب‌سایت‌ها در دنیا با این زبان برنامه‌نویسی مدیریت می‌شوند و یکی از دلایل مهم آن استفاده افراد زیادی از این سیستم است.مدیریت محتوای وردپرس. با 43 درصد از وب سایت های دنیا که توسط وردپرس طراحی شده اند، زبان PHP بسیار محبوب شده است.
البته محبوبیت زبان پی اچ پی تنها به خاطر زبان وردپرس نیست، بلکه در دنیای پی اچ پی سیستم های قدرتمند و شناخته شده ای مانند لاراول را داریم که امروزه شرکت های زیادی از آن استفاده می کنند. ما نشان دادیم که زبان برنامه نویسی PHP پیشرفته ترین است.
زبان جاوا اسکریپت
شاید امروزه کمتر کسی باشد که جاوا اسکریپت را نداند و آن را یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب سایت نداند، زیرا این زبان به قدری زیباست که به سرعت به اینترنت هجوم آورد و تقریباً همه چیز را می توان با این زبان انجام داد. نه فقط شما می توانید کارهای عجیب و غریب در قسمت جلویی انجام دهید، اما می توانید از آن در قسمت پشتی نیز استفاده کنید و تعداد کمی از زبان های برنامه نویسی چنین قابلیت هایی را دارند.
با این حال، امروزه اگر قصد طراحی وب سایت را دارید، باید از جاوا اسکریپت استفاده کنید و این زبان را در میان دیگران یاد بگیرید. یادگیری زبان جاوا اسکریپت همراه با زبان PHP کار سختی نیست، به شرطی که ابتدا آن را به صورت متمرکز یاد بگیرید، سپس به سراغ زبان بعدی بروید.
زبان پایتون
زبان پایتون یکی از قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی در جهان است و به هوش مصنوعی معروف است، یعنی موضوعات مرتبط با هوش مصنوعی به زبان پایتون نوشته می شود. این زبان نه تنها در هوش مصنوعی، هک و امنیت استفاده می شود، بلکه برای طراحی وب سایت نیز قابل استفاده است، به همین دلیل این زبان در لیست بهترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت قرار گرفته است.
#C متولی
ما به زبان سی شارپ رسیدیم که بسیاری از مردم دنیای وب آن را با نام ASP.NET می شناسند که در اصل نام فریمورک آن است و زبان مورد استفاده برای Backend #C است، زبانی که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. و قبل از این، اگر می خواهید از آن در سرورهای لینوکس استفاده کنید، نمی توانید
اما امروز مایکروسافت این مشکل را حل کرده است و شما می توانید با کمک فناوری ASP.NET یک پروژه بزرگ و دشوار را پیاده سازی کنید. همچنین وب سایت های اکثر شرکت های دولتی و دانشگاه های بزرگ ایران به یک زبان نوشته شده اند.
نتیجه
پاسخ به این سوال که کدام زبان ساده تر است اشتباه است. هر زبانی جایگاه خود را دارد و معمولا کاربرد و ساختار آنها به هم نزدیک است. این بدان معناست که اگر در یک زبان برنامه نویسی متخصص هستید، می توانید مطالعه. کمتر از یادگیری یک زبان جدید در هر هفته.
بنابراین، اگر به برنامه نویس شدن فکر می کنید و به دنبال بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت هستید، این ایده را حذف کنید که زبان برنامه نویسی آسان است زیرا یادگیری همه زبان ها آسان است و مهمتر از آن ذهن الگوریتمی و منطقی شما می داند که چگونه . برای حل مشکل در دنیای کدنویسی، حل یک مسئله به این صورت است که اگر آن را به 10 برنامه نویس بدهید، هر کدام به روش خود آن را حل می کنند، برخی از این روش ها آسان تر و برخی پیچیده تر هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.