شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طراحی سایت شخصی را از کجا شروع کنیم؟

طراحی سایت وردپرسی در مشهد

۲ بازديد
۰ ۰
طراحی سایت وردپرسی در مشهد برای ایجاد وب سایت خود نیازی به داشتن یک وب مستر حرفه ای ندارید. امروزه با استفاده از پلتفرم سایت ساز می توانید بدون دانش کد نویسی به ساده ترین و سریع ترین راه به یک وب سایت حرفه ای دست پیدا کنید. برای آموزش ساخت وب سایت مقاله مراحل طراحی سایت را مطالعه کنید. شما می توانید همین امروز وب سایت خود را ایجاد کرده و در دسترس مخاطبان خود قرار دهید. در مرحله اول باید از خود بپرسید که چرا یک وب سایت شخصی ایجاد می کنید. شفاف سازی اهدافتان به شما در موارد دیگری مانند ایجاد محتوای وب سایت و ساختار آن کمک می کند. شما باید بدانید که چه چیزی را می خواهید به مخاطبین خود منتقل کنید. طراحی وب سایت شخصی به معنای ساختن وب سایتی است که چهره ما را آنگونه که می خواهیم به کارفرمایان و مخاطبان خود در سراسر جهان نشان دهد. محتوای اصلی یک وب سایت شخصی شامل نمایش ویژگی های شخصی، نمونه کارها، ارائه پروژه های موفق، تصاویر و ویدئوهای نمونه کارها و نظرات کارفرمایان است. همچنین، نشان دادن برندهایی که سابقه همکاری داریم و اطمینان حاصل کنید که همه روش‌های ارتباطی در دسترس هستند، از جمله فرم تماس حرفه‌ای، نیز بخشی دیگر از یک وب‌سایت شخصی است.
مزایای طراحی وب سفارشی چیست؟
1- قابل جستجو شدن
امروزه، کارفرمایان آینده نگر و متخصصان استارتاپ در سراسر جهان؛ برای یافتن پرسنل نظامی درجه یک، آنها فقط به فایل رزومه نگاه نمی کنند و نام شما را در گوگل جستجو نمی کنند. زیرا آن‌ها می‌خواهند مهارت‌ها، اعتبارات، پورتفولیو و اینکه کارفرمایان قبلی شما را چگونه می‌بینند، بهتر درک کنند.
2- بگذارید کار شما را پیدا کند!
بسیاری از کارفرمایان لینکدین و گوگل را مستقیما جستجو می کنند تا بهترین نامزدها را برای مصاحبه استخدام کنند. طراحی یک وب سایت شخصی مانند ارسال رزومه خود در هر مکانی است. اگر به درستی در وب سایت خود کار می کنید و محتوای مفید ایجاد می کنید. اگر هر هفته چندین پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمایان پیدا کنید، تعجب نخواهید کرد.
3- صرفه جویی در هزینه ها
شاید بارها تصمیم گرفته اید خودتان این کار را انجام دهید و با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام یا افتتاح یک کانال تلگرام شروع کرده اید. و مشکلاتی مانند انباشت مشتری و هزینه بالای تبلیغات را در بر داشته است که در اکثر موارد بازدهی خوبی ندارد. طراحی وب سایت سفارشی می تواند یک راه حل بلند مدت برای تثبیت کسب و کار جدید شما، کاهش هزینه ها و افزایش ارگانیک مشتریان باشد. با ایجاد محتوای سئو، می توانید بدون هیچ هزینه ای مخاطبان و بازار هدف خود را درگیر کنید و سپس با بازاریابی محتوای مرتبط آنها را به مشتریان خود تبدیل کنید.
سرانجام
شما باید خلاصه ای از کارهای مهمی را که انجام داده اید در صفحه اصلی خود و در مورد من قرار دهید. این می تواند شامل شرکت هایی باشد که برای آنها کار کرده اید، پروژه هایی که انجام داده اید، مهارت ها، تحصیلات و علایق شما. نمونه کارها را به اشتراک بگذارید اگر طراح، هنرمند، عکاس، نویسنده و غیره هستید، بخشی از صفحه اصلی وب سایت را برای دادن نمونه کارها قرار دهید. شما باید وب سایت شخصی خود را به عنوان یک گالری از بهترین کارهای خود ببینید، نه صفحه ای برای قرار دادن تمام کارهایی که انجام داده اید.
به عنوان مثال، فرض کنید مدیر یک سازمان از وب سایت شما بازدید می کند و با صفحه ای پر از قالب های شغلی مواجه می شود. او ممکن است روی لینک اول کلیک کند و بقیه را نادیده بگیرد، اما اگر در انتخاب نمونه کارها دقت کنید، شانس شما برای آن شخص افزایش می یابد. پیوندهایی از شبکه های اجتماعی خود را به وب سایت شخصی خود قرار دهید، پیوندهایی از تمام شبکه های اجتماعی خود قرار دهید تا مخاطبان شما بتوانند راحت تر شما را پیدا کنند. حتی اگر در سایت‌های مختلفی که به بخش خاصی کمک کرده‌اند به عنوان یک متخصص پیشنهاد شده‌اید، پیوندهایی به این صفحات اضافه کنید. البته لینک هایی که ارسال می کنید باید با کار شما مرتبط باشد.
برای شروع طراحی وب سایت ابتدا با فضای وب آشنا شوید. این آشنایی لزوما به معنای تسلط بر برنامه نویسی صفحات وب نیست، بلکه به معنای آشنایی و تجربه استفاده از سایت ها و ابزارهای مختلف است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.