شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

وظایف یک طراح وب چیست؟

طراحی سایت وردپرسی در مشهد

۳ بازديد
۰ ۰
طراحی سایت وردپرسی در مشهد ک طراح وب بسته به حوزه طراحی وب که در آن مشغول است با وظایف مختلفی روبرو می شود. به طور کلی، هنگام طراحی و پیکربندی یک سایت، برای ایجاد بخش Back-end یا Code و Front-end به دو تیم یا فرد نیاز داریم. طراح بک اند کسی است که مسئولیت نوشتن کدهای مختلف برای ایجاد ساختار اولیه یک وب سایت را بر عهده دارد. این کدها مواردی هستند که از دید بازدیدکنندگان سایت پنهان هستند و بیش از هر چیز دیگری مسئولیت راه اندازی و راه اندازی سایت را بر عهده دارند. یک متخصص طراحی وب که مسئول توسعه باطن است از زبان های برنامه نویسی مانند (Python، ASP و PHP) استفاده می کند.
در بحث طراحی front-end تمامی اقدامات برای بهبود ویژگی های بصری سایت اجرا می شود. در واقع هر چیزی که بازدیدکننده سایت می بیند نتیجه کار یک توسعه دهنده فرانت اند یا شخصی است که ظاهر یک سایت را با استفاده از کدها و افزونه های مختلف بازسازی می کند. برای توسعه ظاهر سایت، گاهی اوقات نیاز به کدنویسی است. این کدها به زبان هایی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت نوشته می شوند. البته به خاطر داشته باشید که همیشه می توانید با همکاری یک طراح گرافیک وب در این پروژه ها به نتایج بسیار جذابی دست پیدا کنید. بعد، بقیه طراحی سایت چطور؟ ما پرداخت می کنیم، با ما بمانید.
برای طراحی سایت به چه ابزارهایی نیاز دارید؟
حتما فکر می کنید، یک سیستم قدرتمند که همه چیز را با سرعت بالا اجرا می کند و هنگام اجرای دستورات مختلف، اعصاب ما را به هم نمی ریزد؟ بله یکی از ابزارهای اصلی برای ایجاد وب سایت یک سیستم خوب با سیستم عامل به روز و مناسب است. اما مهمتر از آن، ابزارهای اصلی طراحی وب یا زبان های برنامه نویسی متفاوت هستند.
ابزارهای طراحی وب بسته به اینکه بخشی از مکالمه طراحی وب سایت باشد، می توانند بسیار متفاوت باشند. این ابزارها در طول زمان با اجزای جدید تغییر کرده اند تا طراحی وب سایت را کارآمدتر و موثرتر کنند. اساساً فناوری پشت هر دستگاه ثابت می ماند و فقط برنامه های آنها به روز می شوند و تغییر می کنند. یک طراح وب باید از ابزارها و فناوری های مرتبط با طراحی وب مانند (HTML، CSS، PHP) و سایر زبان ها و فناوری ها استفاده کند.
نتیجه گیری
انواع مختلفی از وب سایت ها وجود دارد. ممکن است هدف یک فرد از طراحی وب سایت با دیگری متفاوت باشد. امروزه یک سایت تقریبا برای هر هدفی طراحی می شود، چه به عنوان پایگاه اطلاعاتی و چه برای فروش یا هر هدف دیگری استفاده شود. با یک جستجوی ساده در اینترنت، می توانید بسیاری از وب سایت های فعال تجاری، تجارت الکترونیک، اخبار و وبلاگ های شخصی را پیدا کنید. اما اگر دقت کنید، موفق ترین سایت ها نمونه هایی هستند که اصول طراحی سایت و بهینه سازی سئو را رعایت کرده اند و قصد دارند اطلاعات وب سایت خود را به کاربران یا بازدیدکنندگان هدف خود نمایش دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.