شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

فرآیند طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت وردپرسی در مشهد

۲ بازديد
۰ ۰
طراحی سایت وردپرسی در مشهد فرآیند توسعه وب سایت بیشتر از جنبه های فنی مانند برنامه نویسی و ایجاد طرح های جدید است. برنامه ریزی هر جنبه ای از فرآیند برای توسعه یک وب سایت موفق و سودآور ضروری است. اولین قدم در برنامه ریزی طراحی وب سایت، تعیین هدف صفحه وب است. آیا می خواهید مستقیماً از آن برای افزایش فروش محصولات یا خدمات استفاده کنید یا می خواهید یک وب سایت برای تبلیغ برند خود یا ارائه یک برنامه آنلاین ایجاد کنید؟ اگر روی هدف اصلی وب سایت خود تمرکز کنید، می توان آن را به اهداف اعلام شده نزدیک کرد و سپس در مورد طراحی تصمیم گرفت.
مراحل طراحی سایت چیست؟
هدف گذاری، مهمترین سوال
اول از همه باید اهداف خود را مشخص کنید، در کدام زمینه می خواهید کار کنید؟ مشتری شما چه کسی خواهد بود؟ هدف از ایجاد وب سایت چیست؟ بازار کسب و کار شما چیست و ... پس با توجه به بودجه خود به دنبال راه حل مناسب باشید و ببینید آیا پولی که خرج می کنید جواب می دهد یا خیر؟ آیا می خواهید بازدهی سریع داشته باشید یا می توانید یک سرمایه گذاری بلندمدت انجام دهید؟
یکپارچه سازی استراتژی بازاریابی
سئو، جوامع مجازی، طراحی گرافیک و غیره از همه استراتژی های بازاریابی با هم بهره ببرید. اگر فقط روی سئو کار می کنید و به جوامع مجازی و طراحی وب سایت خود توجه نمی کنید، ممکن است در نتایج گوگل رتبه بالایی داشته باشید، اما اصلا فروش خوبی نخواهید داشت. شما بازدیدکنندگان زیادی خواهید داشت، اما برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری، به طراحی گرافیکی خوب نیاز دارید، علاوه بر این، باید طرفداران و علاقه مندان را جمع آوری کنید، بهترین راه برای رسیدن به این هدف استفاده از جوامع مجازی مانند فیس بوک است.
طراحی تمیز و جذاب
طراحی سایت باید منعکس کننده استراتژی شما باشد و البته کاربرپسند یا حداقل برای مخاطبانی که قصد خرید دارند قابل استفاده باشد. اکثر وب سایت ها باید نقشه سایت داشته باشند تا کاربران بتوانند به راحتی در سایت حرکت کنند، به خصوص اگر سایت بزرگ و دارای صفحات زیاد باشد. اما مهمترین چیز این است که وب سایت شما مناسب موتورهای جستجو باشد. سایت علاوه بر جذابیت برای کاربران، باید برای موتورهای جستجو که منبع اصلی بهینه سازی هستند نیز به راحتی قابل دسترسی باشد. سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو بزرگترین استراتژی امروزی در مورد طراحی وب است و این به این دلیل است که مردم از موتورهای جستجو استفاده می کنند.
هنگام طراحی یک وب سایت، باید روش هایی را در نظر داشته باشید که می خواهید ترافیک خوبی برای وب سایت خود ایجاد کنید. می توانید از تبلیغات بنری یا تبلیغات دیگر استفاده کنید. می توانید از سئو یا بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید. از جستجو برای ایجاد ترافیک رایگان استفاده کنید. و می توانید نتایج خوبی در رتبه بندی وب سایت خود کسب کنید. رسانه های اجتماعی می توانند ابزاری عالی برای یکپارچه سازی استراتژی شما و دستیابی به اهداف وب سایت شما باشند.
پاسخ
موضوع این است که مهم نیست که از چه سیستم مدیریت محتوایی در وب سایت خود استفاده می کنید یا وب سایت شما با چه زبان برنامه نویسی نوشته شده است، مهم این است که اصول سئو را دنبال کنید. اگر اصول سئو در وب سایت شما به درستی اجرا شود، گوگل چاره ای جز پذیرش شما به عنوان یک وب سایت مهم ندارد. تجربه همچنین به ما نشان داده است که پیاده سازی برخی از اصول سئو در سایت وردپرس آسان خواهد بود زیرا تقریباً هر کاری که می خواهید انجام دهید در داشبورد وردپرس موجود است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.