شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

قیمت طراحی سایت وردپرس چقدر است؟

طراحی سایت وردپرسی در مشهد

۲ بازديد
۰ ۰
وقتی صحبت از می شود، نمی توان طراحی سایت وردپرسی در مشهد  قیمت های ثابت و تعرفه های مشخصی را برای هزینه ها ارزیابی کرد، بلکه پروژه شما باید بررسی و تحلیل شود و امکانات و خدمات مورد نیاز وب سایت شما را بدانیم.
برای این منظور می توانید با تکمیل فرم درخواست طراحی سایت رایگان و مشاوره رایگان از مشاوران ما اطلاعات بیشتری در مورد هزینه طراحی سایت وردپرسی خود دریافت کنید. آمار نشان می دهد که نزدیک به 40 درصد از وب سایت ها در جهان از وردپرس استفاده می کنند. این نشان دهنده محبوبیت بسیار زیاد طراحی وب سایت وردپرسی است.
امکانات فراوان، رایگان بودن، امکان پیکربندی سریع سایت، امنیت بالا، سهولت کار با آن و هزینه کم طراحی سایت وردپرسی باعث محبوبیت این "CMS" در دنیا شده است.
اما وردپرس چیست؟ «وردپرس» چه قابلیت هایی دارد و چه نوع وب سایتی را می توان با آن راه اندازی کرد؟ SEOEDU چه خدماتی را برای نصب وب سایت وردپرس ارائه می دهد؟
طراحی سایت وردپرس چیست؟
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است. اما سیستم مدیریت محتوا یا «CMS» به چه معناست؟
"CMS" به سادگی سیستمی است که به ما امکان مدیریت محتوای سایت را می دهد.
به عنوان مثال وظایف نگهداری محتوای سایت، انتشار محتوا، نگهداری عکس، فیلم و پادکست، دسته بندی محصولات و .... آنها را می توان با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا انجام داد.
برای طراحی وب سایت معمولا از «CMS» های آماده مانند وردپرس، جوملا و دروپال استفاده می شود. یا در فرآیند ایجاد یک وب سایت ویژه برای مشتری، یک "CMS" ویژه با استفاده از یک زبان برنامه نویسی ایجاد می شود.
زیرا بخشی از فرآیند ضبط قبلاً توسط مهندسان وردپرس انجام شده است. اگر یک وب سایت وردپرسی بسازید، می توانید با هزینه کمتر و زمان کمتر یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. البته، شما باید توسعه وب سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت معتبر مانند SEOEDU بسپارید.
زیرا درست است که "وردپرس" ایجاد یک وب سایت را آسان کرده است. اما کسی باید این کار را انجام دهد که این سیستم مدیریت محتوا را به خوبی می شناسد. یک وب سایت حرفه ای با امنیت بالا داشته باشید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.
نتیجه
برای باز کردن یک وب سایت با وردپرس، می توانید تم مورد نظر خود را نصب کنید. به همان سادگی که به نظر می رسد. اما به یاد داشته باشید که قالب ها باید بر اساس مخاطب هدف و نوع محتوا سفارشی شوند. همچنین با کمک افزونه ها و افزونه های مختلف می توان عملکردهای لازم را به وب سایت شما اضافه کرد.
سفارشی سازی قالب و نصب افزونه ها نیازمند تجربه و دانش فنی وردپرس است.
دو روش برای طراحی سایت وردپرسی وجود دارد:
1. از قالب های آماده استفاده کنید
2. سفارش الگوی سفارشی
در ادامه در مورد تفاوت این دو بیشتر توضیح خواهیم داد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.