شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
۳ بازديد
۰ ۰
طراح وب سایت شخصی است که با شناخت عناصر هنری و تسلط بر علم برنامه نویسی می تواند طراحی سایت وردپرسی در مشهد  و موثر در اختیار مخاطبان قرار دهد. در نظر گرفتن یک وب سایت به عنوان یک خانه؛ توسعه دهنده آن با کدگذاری شالوده این خانه را ایجاد می کند. اما یک طراح وب نیازهای کاربران را برآورده می کند و با هدفی خاص از ایده های جدید و مدرن استفاده می کند تا سبک بصری وب سایت یا دکوراسیون منزل را به هر نحوی ارتقا دهد. البته طراح تا حدی از کدها نیز استفاده می کند. تا اینجا فهمیدیم که ایجاد یک وب سایت ترکیبی از هنر و مهارت های فنی است که همه افراد نمی توانند بر آن مسلط شوند. همچنین برای اطمینان از بهترین عملکرد، طراح سایت باید نیازها و سلیقه مخاطب را بشناسد و یک برنامه نویس حرفه ای باشد. همانطور که اشاره کردیم وظیفه اصلی طراح سایت بهبود سبک بصری است. از طرف دیگر، یک سبک بصری مناسب به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را جذب کنید و در نتیجه رتبه سئو خود را بهبود ببخشید. شما باید تجربه مشاهده دو محتوای کاملاً یکسان در قالب های بصری مختلف را داشته باشید. سپس ناخودآگاه به سمت محتوایی که در نمای زیباتری ارائه شده بود کشیده شد. این ممکن است به این دلیل باشد که مردم به طور طبیعی به دنبال زیبایی هستند. اما ارائه اصولی و صحیح این ایده های خلاقانه کار هرکسی نیست. اما برای فردی که بسیار خلاق است و ترسی از یادگیری زبان های برنامه نویسی ندارد، یکی از بهترین گزینه های شغلی پیش روی او می تواند طراحی سایت باشد. برای درک بهتر این کار به وظایف طراح سایت می پردازیم.
چگونه فرآیند طراحی سایت را شروع می کنید؟
مانند بسیاری از مشاغل حرفه ای، کار در زمینه طراحی وب نیاز به یک برنامه ریزی کلی دارد. این بدان معناست که تنها تکیه بر مجموعه دانش نظری کسب شده در یک برنامه درسی یا دانشگاه کافی نیست. بنابراین، ادامه این مقاله یک نقشه راه کلی برای شروع در این زمینه ارائه می دهد. با ما بمان
1. طراحان وب سایت باید ایده های خود را به روش صحیح ارائه دهند.
محتوای این تصویر برای ارائه محتوای هدفمند مورد نیاز است. یک اصل مهم برای داشتن یک وب سایت عالی، پیروی از یک فرآیند فکری منطقی و سازمان یافته از نظر طراحی، گزارش و کدنویسی است. به یاد داشته باشید که صفحات وب باید از ترکیبی از سبک ها، الگوها، گرافیک ها، سایه ها، منوها و شبکه ها برای حفظ یکپارچگی وب سایت استفاده کنند. همچنین، سخت کار کردن. به طور کلی، صفحه اصلی وب سایت نباید مملو از محتوا باشد. زیرا یک صفحه شلوغ بیننده را گیج می کند. نکاتی که در طراحی ارائه وب سایت باید در نظر گرفته شود. برای هر نوع هکری خوب نیست. نکته مهم دیگر این است که چیدمان باید به گونه ای باشد که مخاطب بتواند سریع به هدف مورد نظر برسد. این موضوع به شما کمک می کند تا وب سایت خود را بهبود بخشید.
2. با بازدید از وب سایت خود، تجربه کاربری را افزایش دهید
قبلاً در مورد تجربه کاربری صحبت کردیم و گفته شد که UX تجربه واقعی رفتار و احساسات مخاطب در هنگام بازدید از وب سایت است. بنابراین باید به این مهارت توجه بیشتری داشته باشید. زیرا اگر مخاطب نتواند با وب سایت تعامل داشته باشد، به زودی صفحه را ترک می کند. در نتیجه رتبه سئوی وب سایت نیز کاهش می یابد. به عنوان یک توسعه دهنده وب، باید بدانید که صفحات وب سایت به سرعت بارگذاری می شوند و یک اشتباه کوچک در صفحه اصلی می تواند به راحتی مخاطبان خود را از دست بدهید.
3. به طراحی خود به عنوان یک کاربر نگاه کنید
یکی از چیزهایی که به شما کمک می کند کارتان را بهتر کنید، انتقاد از کار خودتان است. پیشنهاد می کنیم پس از اتمام کار، خود را به جای بیننده قرار دهید و از خود بپرسید که چه ویژگی هایی باعث جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر این طرح می شود. همچنین می توانید برای افزایش جذابیت کار خود از دوستان و آشنایان خود پیشنهاداتی دریافت کنید. به یاد داشته باشید که نقد صحیح و اصولی به شما کمک می کند تا به عنوان یک طراح وب پیشرفت بیشتری داشته باشید.
4. به عنوان یک طراح وب، بر نرم افزار گرافیک مسلط شوید
من سایت هایی را دیده ام که از طرح های اینفوگرافیک برای خلاصه کردن مطالب خود استفاده می کنند. آنها بازخورد بسیار خوبی دریافت می کنند. البته باید از تصاویری استفاده کنید که مطالب را به راحتی منتقل کنند. Photoshop و Illustrator از جمله نرم افزارهای پرکاربرد در این زمینه هستند.
خلاصه
به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، باید مشتری را ارزیابی کنید و نظرات و نظرات آنها را بخواهید.
تمام تلاش خود را برای تحقق ایده و انتظارات مشتری انجام دهید.
برای افزایش بازدیدکنندگان و کاربران، به صفحه آرایی وب سایت مشتری خود توجه کنید.
از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید.
به قول خود عمل کنید و صفحه را برای مشتری ارسال کنید و در زمان مقرر روی سرور آپلود کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.